عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
در نخستین جلسه امتحان دانشگاه تربیت‌بدنی همدان صورت گرفت
صندلی امتحان سردار شهید شمسی‌پور در نخستین جلسه امتحانی دانشگاه تربیت‌بدنی همدان گلباران شد.
عقیق:نخستین جلسه امتحان نیمسال دوم تحصیلی 94 - 95، در دانشگاه تربیت‌ بدنی همدان رنگ و بوی دیگری داشت، انگار سکوتی تلخ بر جلسه حاکم شده بود و دیگر خبری از هیاهوی قبل از امتحان نبود.

در میان همه دانشجویان، یک چهره انگار کم بود، مردی که باعث ایجاد شور و نشاط در بین همه بود اما دیگر در جمع نیست، مردی که همه دانشگاه عاشق و شیفته او بودند.

همه صندلی‌های سالن برگزاری امتحانات پر شده بود و تنها یک صندلی خالی بدجور در ذوق می‌زد و آن صندلی مردی بود که 40 روز پیش به میهمانی لاله‌ها رفته بود.

مرد خندان دانشگاه با نبودن خودش چهره همه را غمگین کرده بود و انگار با رفتن او خنده نیز از دانشگاه تربیت‌بدنی رخت بسته بود، آری علیرضا شمسی‌پور امروز جایش بسیار خالی بود.

شهید علیرضا شمسی‌پور دانشجوی رشته مدیریت فرهنگی ورزشی در مقطع کارشناسی بود که در اواسط ترم با عروج عارفانه خود در دانشگاه جهاد و شهادت فارغ‌التحصیل شد و در امتحان عشق بازی با خدا، با نمره قبولی سربلند خارج شد.

آری در اولین جلسه برگزاری امتحانات خردادماه، به همت «محرم روزبه» رئیس دانشگاه تربیت‌بدنی استان همدان، صندلی امتحانی شهید شمسی‌پور با تمثال مبارک شهید و شاخه گل، به صورت ویژه تزئین شد تا یاد و خاطره این شهید گرانقدر همچنان ادامه داشته باشد.

گفتنی است شهید علیرضا شمسی‌پور در روز سیزدهم اردیبهشت‌ ماه سال جاری طی عملیات جست‌وجوی پیکر شهدا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسیده و به‌ سوی یاران شهید خود پر کشید.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین