عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)؛
همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، بخش های جدید دارالشفای امام رضا(ع) با حضور مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی افتتاح شد.
عقیق:دکتر سید مهدی هاشمی نژاد؛ مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی در این مراسم اظهار داشت: حرم مطهر رضوی در سند چشم انداز بیست ساله آستان قدس رضوی و افق 1404، پذیرای 45 میلیون تشرف خواهد بود و موسسه درمانی نیز بایستی برای ارائه بهترین و کیفی ترین خدمات به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)تخود را آماده نماید.
وی گفت: بخش های دیالیز و شیمی درمانی دارالشفای امام امروز افتتاح گردید و از به زودی ارائه خدمت را آغاز خواهند کرد.
هاشمی نژاد با اشاره به هزینه بالغ بر یازده میلیارد ریالی برای راه اندازی بخش های جدید دارالشفاء بیان داشت: با هدف ایجاد محیطی آرام برای مراجعین در توسعه و تجهیزی که صورت گرفته، فضاهای تخصصی از فضاهای عمومی مجزا شده است.
وی ادامه داد: به طور میانیگین سالانه 900 هزار نفر به دارالشفاء امام مراجعه و از خدمات متنوع بهداشتی و درمانی این مجموعه استفاده می کنند.
مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی درخصوص پایگاه های اوژانس حرم مطهر نیز گفت: در ایام عادی 6 پایگاه اورژانس در صحنها و رواق های حرم مطهر مستقر هستند که در مناسبتهای مختلف تا  26 پایگاه افزایش مییابد.
وی تصریح کرد: استاندارد جهانی حضور اورژانس بر بالین بیمار 4 دقیقه است که این زمان در حرم مطهر رضوی تا زیر 2 دقیقه کاهش یافته است.

منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین