عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
همایش شعر عاشورایی و کارگاه آسیب‌شناسی ادبیات عاشورا و شب شعر «بغض باران»، با حضور محمدحسین جعفریان و سعید بیابانکی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
عقیق: همایش شعرعاشورایی، کارگاه آسیب شناسی ادبیات عاشورا و شب شعر بغض باران، باحضور محمدحسین جعفریان و سعید بیابانکی در لرستان برگزار می شود.

جبار امرایی دبیراجرایی همایش شعر عاشورایی گفت: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و ایجاد فضایی معنوی در دانشگاه لرستان به همت انجمن قلم ایران شعبه استان لرستان و با مشارکت معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، بسیج هنرمندان، قرارگاه فرهنگی صاحب الامر و انجمن شعر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می شود.

برگزاری کارگاه آسیب شناسی ادبیات عاشورا ازدیگر برنامه های است که در روز پنجم آبان ماه با حضور شاعران مطرح استان و استاد محمدحسین جعفریان واستادسعید بیابانکی در سالن جلسات انجمن قلم ایران شعبه لرستان برگزار می شود. آخرین برنامه از این سری «شب شعرعاشورایی  بغض باران» است که 5 آبان ماه در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار می شود. محمدتقی عزیزیان دبیرعلمی این برنامه هاست.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین