عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
در هفته بسیج؛
سیاوش امیری گفت: در بیست روز گذشته عاشقان و ارادتمندان رهبر انقلاب به این فراخوان لبیک گفته و آثاری در خور شأن، برای مجموعه «جان ایران سلام آقا جان!» فرستاده‌اند و امیدواریم انتشار مجموعه آثار در آذرماه و هفته پر برکت بسیج فرجام یابد.
عقیق: سیاوش امیری شاعر و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: پس از اعلام فراخوان ادبی همگامی های مخلصانه با «آقا» طی بیست روز گذشته از سوی تعدادی از عاشقان و ارادتمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی به این فراخوان لبیک گفته و آثاری قابل توجه و در خور شأن حضرتش، برای مجموعه «جان ایران سلام آقا جان!» فرستاده اند که بابت آن از تمامی صاحبان آثار بسیار ممنون و سپاسگزارم.

وی ادامه داد: نظر به اینکه سوای فراخوان (و در واقع پیش از آن نیز) عزیزان دلسوخته‌ای دست به قلم برده و دل‌سروده هایی در این خصوص تحریر کرده بودند که در فضای مجازی انتشار یافته بود و قصد و نیت؛ گردآوری، تدوین و نشر این آثار در مجموعه ای بی بدیل بوده و هست، معتقدم انتشار این مجموعه به لطف خدا یک «میراث فرهنگی» گرانقدر متعلق به همه مردم و حق ملت بزرگ ایران است که امیدوارم به خوبی ادا شود.

امیری خاطرنشان کرد: بنابراین با احتساب آثار پیش از اعلام فراخوان که جمع آوری گردیده، بر این باورم دفتر عشق و ارادت مخلصانه و البته ادیبانه به نایب امام زمان(عج) و کشتیبان باصلابت انقلاب اسلامی که به میمنت سلامتی و طول عمر با عزت ایشان گشوده شده، ان شاءالله بسته نخواهد ماند و استمرار خواهد یافت.

وی همچنین گفت: شعرایی چون میلاد عرفان‌پور نیز - به رغم گرفتاری و مشغله زیاد - وعده ارسال اثر خود و دوستان دیگر همچون محمدمهدی سیار را به اینجانب داده ‌ند که امیدوارم هر چه زودتر به وعده وفا کنند و بر غنای معنوی این مجموعه بیفزایند.

سیاوش امیری اضافه کرد: با توجه به اینکه منتظر دریافت آثار شاعران صاحب نام و ارادتمندان حضرت آقا که از گوشه و کنار کشور اعلام همگامی مخلصانه نموده‌اند هستم، تمدید زمان فراخوان تا پایان مهر ادامه یافته و آن دسته از دوستداران آقا که با گفتگوی اخیر در جریان قرار می‌گیرند، لطفآ آثار خود (دلسروده‌ها و قطعات ادبی مخلصانه) را به نشانی رایانامه [s.amiri.web@gmail.com] ارسال نمایند.

وی در پایان گفت: به یاری پروردگار، انتشار مجموعه آثار در آذرماه و هفته پر برکت بسیج فرجام یابد و تدوین این مجموعه، نوید بخش حرکتی اصیل و مردمی باشد که با مصوبه شورای محترم فرهنگ عمومی، تاریخ بستری و مرخص شدن معطم له به عنوان «هفته نیایش و شکرگزاری» و بازگشت آرامش به امّت، در تقویم رسمی کشور ثبت و ضبط گردد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین