عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
حاج عبدالرضا هلالی مداح سرشناس کشورمان که با تولید نماهنگ و برپایی هیأت، درحال کار در حوزه کودک بود، برای کودکان کتاب نوشت.

عقیق: «کلید مهربانی» نام نخستین کتاب حاج عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت(ع) در حوزه کودک است که توسط انتشارات عصر نوین منتشر شده است.

هلالی در خصوص این کتاب می‌گوید: مجموعه کتاب‌های کلید مهربانی به طور کلی درباره ارتباط شخصیت اصلی کتاب با نام امیرحسین و پدربزرگش است. پدربزرگ در این کتاب قرار است برای امیرحسین داستان‌های واقعی و آموزنده تعریف کند.

آنچه مسلم است کودک این کتاب، در روند و جریان زندگی با اتفاق‌های گوناگون و متعددی روبه رو می‌شود که این حوادث الزاماً شاد و سرگرم کننده و مفرح نخواهند بود. گاهی همانند جریان حقیقی زندگی فراز و نشیب‌های چالش برانگیزی در مسیر رشد شخصیت کتاب یعنی امیرحسین حادث میشود که انتظار می‌رود به مدد تجربه، دانش و زبان صحیح بیانِ پدربزرگ، همچنین با کمک گرفتن از منابع موثق علمی و مذهبی به بهترین روش، حل و فصل شود.او درباره هدفش از نوشتن این کتاب هم می‌گوید: مجموعه کتاب‌های کلید مهربانی برای ایجاد پل ارتباطی میان نسل ‌ها و فراهم کردن بستری برای تبادل نظر، هم‌فکری و گفت‌وگو نگارش شده است.

این کتاب توسط انتشارات عصر نوین منتشر شده است و علاقه‌مندان برای خرید آن می‌توانند در ساعات ادارای با شماره تلفن: ۸۸۹۹۰۰۹۱-۰۲۱ واحد پخش و فروش انتشاراتتماس بگیرند و یا از طریق سایت به نشانی ‏www.asrenovinbook.ir ثبت سفارش کنند.

هلالی برای کودکان کتاب نوشت+عکس

بناست این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هم عرضه شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین