عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
در برنامه زنده به افق فلسطین عنوان شد:
حواشی اظهارنظر عجیب یک زن در تلویزیون ادامه دارد و حالا حاج محمود کریمی مداح مشهور کشورمان نیز در برنامه به افق فلسطین توضیحاتی درباره حزب‌اللهی بودن ارائه کرد.

عقیق: حواشی اظهارنظر عجیب یک زن در تلویزیون ادامه دارد و حالا حاج محمود کریمی مداح مشهور کشورمان نیز در برنامه به افق فلسطین توضیحاتی درباره حزب‌اللهی بودن ارائه کرد.

حاج محمود کریمی گفت: برخلاف نگرش برخی‌ها که فکر می‌کنند حزب اللهی یا انقلابی کسی است که باید ریش بلند یا جای مهر روی پیشانی داشه باشد و یقه اش بسته و تسبیح دستش باشد و هر کس نقد کند به طرفش حمله کند، این حزب اللهی نیست. حزب اللهی کسی است که رضای خدا را در کارش در نظر می‌گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: اگر تعریف آن‌ها از حزب اللهی چنین شخصی با این شرایط باشد نه من حزب اللهی نیستم. حزب اللهی یعنی کسی که رضای خدا را در نظر می‌گیرد و در جهت خدمت به بندگان خدا تلاش می‌کند. انقلابی هم به همان شرایط است. انقلابی کسی است که به سوی خوبی منقلب می‌شود.

 
 

در ادامه فیلم این اظهارات را ببینید:

تعداد بازدید : 178

حاج محمود با اشاره به جنایات اسرائیل در فلسطین و نواز غزه گفت: یا رب گفتن آن کودک مظلوم فلسطینی به ۷۰ سال عبادت آدمی روی سجاده می‌ارزد.

تعداد بازدید : 77

وی اشاره کرد: در هیئتی که در برابر جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل سکوت کرده است، دشمن امام حسین(ع) هم هیئت سینه میزند.

تعداد بازدید : 69

 

 
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین