عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۶۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
فیلم|
کربلا هم‌‌زمان با حلول ماه ذی‌الحجه چراغانی شد و زائران با حضور در حرم‌های مطهر، سالروز ازدواج امام علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها را جشن گرفتند.

عقیق: هم‌زمان با حلول ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج امام علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله علیها، کربلا غرق نور و شادی شد.

چراغانی بین‌الحرمین به مناسبت آغاز ذی‌الحجه

خادمان حرم‌های مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام نیز بین‌الحرمین را چراغانی کردند و در هنگام اذان مغرب، چراغ‌های رنگین در بین‌الحرمین روشن شد و حال و هوای این قطعه از بهشت را متحول کرد.

زائران نیز با حضور در حرم‌های مطهر سالروز پیوند آسمانی امام علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها را تبریک گفتند. موکب‌های پذیرایی از زائران هم در اطراف حرم‌ها راه‌اندازی شدند و در کنار غذای گرم، بین زائران شیر و شربت توزیع کردند.

امروز ۳۰ کاروان زیر نظر سازمان حج و زیارت عازم عتبات می‌شود

با حلول ماه ذی‌الحجه، تعداد زائران ایرانی در عتبات هم افزایش یافته است و بسیاری از زائران کشورمان برای عرفه برنامه‌ریزی کردند تا دعای عرفه را در کربلا و جوار حرم حسینی قرائت کنند. یکی از اعمال روز عرفه، زیارت امام حسین علیه‌السلام است.

امروز هم‌زمان با آغاز ماه ذی‌الحجه در کشورمان ۳۰ کاروان از شهرهای مختلف کشور به عتبات اعزام می‌شود. این تعداد با ظرفیت‌سازی دفاتر زیارتی مجری اعزام، در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

در ادامه فیلمی از حال و هوای کربلا در آغاز ماه ذی‌الحجه را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 33

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین