عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست یهودی‌سازی حرم شریف ابراهیمی در الخلیل واقع در کرانه باختری، پرچم‌های این رژیم را بر دیوارهای حرم نصب کرد.

عقیق: منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی پرچم‌های این رژیم را بر پشت بام و دیوارهای حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری نصب کرد.

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی پرچم‌های این رژیم را بر دیوارهای حرم شریف ابراهیمی نصب می‌کند اما جالب توجه این است که این بار در زمانی غیر از اعیاد یهودیان اقدام به این کار کرده که بیانگر تصمیم این رژیم برای یهودی‌سازی حرم ابراهیمی و تحمیل واقعیت‌های ساختگی در آن است.

در همین ارتباط «حاتم البکری» وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کرد و گفت که این اقدام رژیم اشغالگر نقض همه قوانین و معاهدات بین‌المللی است.

به نوشته وبگاه «العربی الجدید»، وزیر اوقاف فلسطین افزود که رژیم اشغالگر سعی دارد با استفاده از زور، روایت تاریخی مربوط به حرم شریف ابراهیمی را تغییر دهد.

وی در خصوص پاسخ رسمی فلسطین به این تجاوزات رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که مسئله حرم شریف ابراهیمی در هیأت دولت مطرح است و علاوه بر آن وزیر خارجه فلسطین در تلاش است تا این موضوع را به محافل بین‌المللی انتقال داده و از کشورها برای مداخله درخواست کند چرا که حرم ابراهیمی ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸ توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) به ثبت رسیده است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین