عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۲۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

عقیق: پدر شهید محمدحسین حدادیان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از زمان شهادت شهید بزرگوار تاکنون چندین بار به بنر تمثال ایشان که در مقتلشان نصب شده بود آسیب رسانده شده و در نهایت در روزهای گذشته بنر و لوله های داربستی که تماما با هزینه شخصی خانواده شهید خریداری شده بود از محل شهادت جمع آوری شده و تاکنون هیچ سازمان و ارگانی مسئولیت این کار نپذیرفته اند.

شهید محمد حسین حدادیان اسفند ۹۶ در خیابان پاسداران تهران توسط فرقه ضاله دراویش به شهادت رسیدند و چندروز پس از شهادت ایشان مقام معظم رهبری با حضور در بیت شهید از ایشان به عنوان نور یاد کردند . از زمان شهادت شهید بزرگوار تاکنون چندین بار به بنر تمثال ایشان که در مقتلشان نصب شده بود آسیب رسانده شده و در نهایت در روزهای گذشته بنر و لوله های داربستی که تماما با هزینه شخصی خانواده شهید خریداری شده بود از محل شهادت جمع آوری شده و تاکنون هیچ سازمان و ارگانی مسئولیت این کار نپذیرفته اند.

خانه زهرا گلستان بود اما حیف سوخت
من به عشق مرتضی در این گلستان سوختم
زخم های پیکرم فریاد می زد یاعلی
همچو عباس علی در تیرباران سوختم

 

 

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سام
|
Sweden
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
3
با سلام
و امابعد
خداوند همه شهیدان و این شهید عزیز را رحمت و دعایشان را شامل ما هم به اجابت برساند. ولی فکر میکنم این موارد با با مجوز شهرداری و یا شورای شهر و نظر انان انجام شود و نیاز به مجوز از ادارات زیر ربط باشد و اگر مجوز دارد که اشتباه است جمع کردن و اگر مجوز ندارد که خود شهید هم برای اجرای قانون به شهادت رسید است و راضی نیست حال ما بی قانونی کنیم. ان شاالله این مورد اول مشخص شود ممنون
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین