عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
حجت‌الاسلام میرلوحی گفت: سیاستمداران ما به لبخند دشمن دل خوش نکنند، فریب دوستی آنها را نخورند و بدانند که جوانان انقلابی در هر شرایطی پای ارزش‌های کشور خواهند ماند.
عقیق:حجت الاسلام محمد حسین میرلوحی، کارشناس مسائل مذهبی و پژوهشگر دینی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که اسلام به آن دستور ویژه داده، بحث دفاع از مظلوم است و اینکه هر جای عالم اگر کسی مورد ظلم قرار گرفت وظیفه مسلمانان است که به دفاع از آن مظلوم به پا خیزند و از حقوق مظلومان دفاع کنند.

وی ادامه داد: اگر از جهت‌ مادی نیز به این قضیه نگاه کنیم امروز مرزهای ایران هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی سوریه تعریف شده است اما در این زمان اگر ما از حریم اهل بیت(ع) دفاع نکنیم مشکلات متعددی برای ایران بوجود می‌آید.

حجت الاسلام میرلوحی تصریح کرد: دفاع از حرم حضرت زینب(س) جز شعائر ما است و باید به آن تعظیم کنیم، امروز عشق حضرت زینب(س) در سینه جوانان ما موج می‌زند و این مطلب یک ارزش است.

وی در خصوص مدافعان حرم و پیام آنها به جهانیان خاطرنشان کرد: اولین نکته و مهمترین مطلب در خصوص حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق این است که آنها مشت محکمی بر دهان کسانی می‌زنند که می‌گویند انقلاب اسلامی افول کرده است، در حالی که شاهد هستیم جوانان متولد دهه هفتاد، در صف اول مبارزه با تروریست‌ها هستند و این مطلب نشان دهنده آن است که حتی افرادی که انقلاب و جنگ را درک نکرده‌اند این طور در حال مبارزه با دشمن‌اند و پای اعتقاد خود مانده‌اند.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: چند روز پیش آماری به دست من رسید که بالاتر از دو میلیون نفر در میدان دفاع از سرزمین‌های اسلامی و حریم اهل بیت(س) مشغول مبارزه با گروه های تکفیری هستند.

حجت الاسلام میرلوحی یادآور شد: پیام دیگر مدافعان حرم این است که سیاستمداران ما به لبخند دشمن دل خوش نکنند، فریب دوستی آنها را نخورند و بدانند که جوانان انقلابی در هر شرایطی پای ارزش‌های کشور خواهند ماند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین