عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
علی اکبر مداحی:
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام از برگزاری بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالیانه و سراسری ۷۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهد خبرداد.

عقیق: علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگویی در مورد برگزاری بیست و هشتمین نشست هم اندیشی سالیانه و سراسری ۷۰۰ هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهد اظهار داشت: این همایش از ۵ تا ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مشهد مقدس یا سخنرانی‌ علما و مسئولین ذیربط با موضوع نشست و همچنین برگزاری کارگروه‌های متعدد در مورد مسائل داخلی هیأت و همچنین تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ توسط مسئول هیأت امناء و مدیر ستاد مرکزی هیأت انجام خواهد گرفت.

وی افزود: موضوعات کارگروه‌ها عبارتند از: اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیأت و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقاء هیأت‌ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه خواهد بود.

مداحی گفت: این ۷۰۰ مدیر هیأت، شامل ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام را شامل می‌شوند.

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام ادامه داد: حجت‌الاسلام راشد یزدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره رسالت‌های هیأت رزمندگان در جامعه، سیدعلیرضا آل‌داود درباره سواد رسانه و جنگ شناختی، حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی درباره بایدها و نبایدهای هیأت و آداب هیأت‌داری، سردار فلاح زاده درباره جهان اسلام و محور مقاومت، حجت‌الاسلام راجی درباره جهاد تبیین، حجت‌الاسلام خواجوی درباره فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب، وحید جلیلی قائم مقام صداوسیما در مورد اهمیت رسانه در هیأت‌ها و انتظارات متقابل رسانه ملی و هیأت‌های رزمندگان اسلام و حجت‌الاسلام احمد پناهیان در مورد شیوه‌های هیأت‌داری در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

۷۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام در مشهد گردهم می‌آیند

وی تصریح کرد: حاج احمد واعظی رئیس کانون مداحان در این نشست به مدیحه‌سرایی و حجت‌الاسلام سید روح الله مؤید فرزند استاد مؤید به شعرخوانی خواهند پرداخت.

مداحی خاطرنشان کرد: در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین