عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
تصاویر|
مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) گفت: به همت هیأت یافاطمه الزهرا(س) و جمعیت مردمی خدمت و با کمک مردم، مواد غذایی تهیه و به دست مردم غزه رسید.

عقیق: محمدحسین طبرستانی مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) در گفت‌وگویی گفت: به همت جمعی از خادمان اهل بیت(ع) و در جهت کمک به مردم مسلمان و مظلوم غزه، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه که تحت محاصره رژیم اشغاگر و تروریست صهیونیستی هستند، کردیم.

وی افزود: با رایزنی و همت معاونت امور بین‌الملل ستاد مردمی اربعین راهیان کربلا، کمک‌های نقدی مردم به اقلام و مواد غذایی تبدیل شد و به دست این مردم رسید. در غزه هم با برپایی مطبخ، عذای گرم تهیه شد و میان مردم تحت محاصره توزیع شد.

وی افزود: با این اقدام که به دلیل محاصره و کنترل بسیار سخت و سنگین رژیم صهیونیستی، در شرایط بسیار دشواری قرار گرفت، حدود ۳۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردم در قالب غذای گرم میان آوارگان و مردم مظلوم فلسطین توزیع شد.مسئول اجرایی هیأت یافاطمه الزهرا(س) بابل تاکید کرد: این اقدام تقریباً در سطح کشور یک کار منحصر به فرد محسوب می‌شود و ما آمادگی کامل برای ادامه توزیع کمک‌های مردمی و رساندن آن به مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را داریم.کمک‌ هیأتی‌های بابل به دست مردم غزه رسید

کمک‌ هیأتی‌های بابل به دست مردم غزه رسید

کمک‌ هیأتی‌های بابل به دست مردم غزه رسید

 
وی با تشکر از همراهی و مساعدت برخی از نهادها و مجموعه‌های مردمی برای تحقق این کمک‌رسانی گفت: جا دارد از حمایت‌ها و مساعدت جامعه ایمانی مشعر برای رساندن کمک‌های مردمی این هیأت به مردم غزه تشکر کنم.طبرستانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و خیران برای به کمک به مردم غزه، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۱۸۶۷۵۸۳۵۶ یا شماره شبا ir۸۷۰۶۰۰۶۸۱۰۷۱۰۱۱۸۴۰۹۶۱۰۰۲ به نام هیأت فرهنگی مذهبی یافاطمه الزهرا(س) بابل واریز کنند.
 
کمک‌ هیأتی‌های بابل به دست مردم غزه رسید
کمک‌ هیأتی‌های بابل به دست مردم غزه رسید

منبع:فارس
 
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین