عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
حاج مرتضی طاهری:
رئیس هیأت مدیرخانه مداحان اهل بیت(ع) گفت: ماه رمضان، بهار قرآن است و الحمدالله جلسات قرآنی پرباری در هیأت‌ها امسال برگزار شد.

عقیق: حاج مرتضی طاهری رئیس هیأت مدیرخانه مداحان اهل بیت(ع) در گفت‌وگویی درباره حال و هوای هیأت‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، بهار قرآن است و الحمدالله جلسات قرآنی پرباری از جمله ترتیل خوانی، جزء خوانی، تفسیر و ترجمه برای شرکت‌کنندگان در مجالس هیأت‌ها امسال برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی هم همراه بود.

وی به رویدادهای فرهنگی قرآنی ماه رمضان مانند افطارهای خیابانی، طرح زندگی با آیه‌ها و اجتماع مردم در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: این نوع برنامه‌ها بسیار آبرومند، افتخار آفرین و اثرگذار هستند.

من به شخصه به برگزاری چنین رویدادهایی به خصوص تجمع قرآنی امام حسنی‌ها بسیار افتخار می‌کنم، به نظرم ادامه برگزاری این نوع برنامه‌ها و رویدادها با رویکردهای مختلف، می‌تواند در جامعه مفید باشد.

طاهری، اقدامات حجت‌الاسلام قمی را در زمینه‌های مختلف فعالیت قرآنی و تبلیغی را نوآورانه توصیف کرد و گفت: برنامه‌ای مانند محفل مخاطب بسیاری پیدا کرده است.

به نظر بنده در این ۲ سال اخیر چنین برنامه‌هایی می‌تواند رویکردهایی نوآورانه و جدید را در جامعه ایجاد کند. وی در پایان افزود: الحمدالله سازمان تبلیغات در امر تهیه و ترویج رویدادهای قرآنی موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و در آینده هم می‌تواند موفق باشد. ان شاءالله این سازمان بتواند به علاقه‌ مردم در گرایش به قرآن و قرآن‌خوانی بیافزاید.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین